AWstats yra populiarus serverio žurnalų analizatorius, įtrauktas į „cPanel“. Jis gali generuoti daugybę srauto ataskaitų, leidžiančių sužinoti kas lankosi jūsų svetainėje, kuriuo metu klientai dažniausiai lankosi, kuriuose puslapiuose ir kiek laiko praleidžia atitinkamuose puslapiuose dažniausiai.
„AWstats“ galima rasti „cPanel“ prietaisų skydelyje.
1) Visų pirma prisijunkite prie cPanel. (
https://support.getspace.lt/en/knowledgebase/article/kaip-prisijungti-prie-getspace-cpanel-platformos)
2) Slinkite žemyn iki metrikos skyriaus ir pasirinkite
AWstats piktogramą, kad tęstumėte.
3) Jums bus pateiktas jūsų domenų ir subdomenų sąrašas. Spustelėkite mygtuką
View (Peržiūrėti), kad atidarytumėte kiekvieno domeno ataskaitą.
AWstats suvestinės puslapis
Pagrindinė AWstats sąsaja bus atidaryta santraukos puslapyje, kurioje bus rodoma ši informacija apie jūsų svetainės lankytojus:
Unikalūs lankytojai
Apsilankymų skaičius
Puslapio parodymai
Puslapio parodymai per apsilankymą
Paspaudimai
Pralaidumas atsisiųntimas
Matysite ir peržiūrėto, ir nežiūrėto srauto statistiką. Pastarasis apima srautą, kurį generuoja robots (robotai), warms (kirminai) arba atsakymai su specialiais HTTP būsenos kodais.
Statistika atnaujinama kasdien – puslapio viršuje galite matyti paskutinio atnaujinimo datą ir laiką. Pagal numatytuosius nustatymus jums bus pateikta einamojo mėnesio ataskaita. Norėdami peržiūrėti ankstesnių mėnesių ataskaitą, naudokite puslapio viršuje esantį išskleidžiamąjį meniu.
Slinkite žemyn suvestinės puslapiu, kad pamatytumėte daugiau informacijos apie savo lankytojus. Suvestinės ataskaitos apibendrinamos pagal sąašą pateiktą žemiau:
- Mėnuo
Mėnesio dienos
Savaitės dienos
Valandos
Lokalės (25 populiariausios)
Šeimininkai (25 geriausi)
Autentifikuoti naudotojai (10 geriausių)
Robotų / vorų lankytojai (25 populiariausi)
Apsilankymo trukmė
Failo tipas
Atsisiuntimai
Operacinės sistemos (10 geriausių)
Naršyklės
Ieškokite raktinių žodžių ir raktinių frazių
HTTP būsenos kodai
Naršymas AWstatsNaudodami kairę šoninę juostą galite naršyti po platų ataskaitų spektrą. Kai kurios iš šių nuorodų yra nuorodos į aukščiau išvardytas suvestines ataskaitas. Tačiau kelios nuorodos leidžia įsigilinti į žurnalus ir gauti gilesnių įžvalgų apie srautą ir lankytojus. Jie įtraukia:
Locales (Lokalės) – visas lankytojų šalių sąrašas, suskirstytas pagal puslapio parodymus, su įvykių ir pralaidumo metrika.
Hosts (Priegloba) – ataskaita, kurioje rodoma visa informacija apie lankytojų IP adresus, datos antspaudus, puslapių parodymus, įvykius ir pralaidumą.
Authenticated users (Autentifikuoti vartotojai) – vartotojai, kurie prisijungė prie slaptažodžiu apsaugotos jūsų svetainės srities.
Robot/Spiders visitors (Robotų / vorų lankytojai) – svetainėje apsilankiusių žiniatinklio tikrinimo robotų sąrašas, dažniausiai naudojamas „Google“, „Yahoo“, „Bing“ ir kitų paslaugų teikėjų.
Downloads (Atsisiuntimai) – visas failų, atsisiųstų į jūsų svetainę, sąrašas.
Viewed (Peržiūrėta) – visas svetainės naudotojų aplankytų URL sąrašas. Metrika apima puslapių parodymus (peržiūrėtus), vidutinį puslapio dydį (kilobaitais arba megabaitais) ir įėjimo / išėjimo statistiką (padeda nustatyti dažniausiai naudojamus nukreipimo puslapius arba išėjimo URL).
Operating Systems (Operacinės sistemos) – išsami statistika apie operacines sistemas, kurias valdo įrenginiai, naudojami lankantis jūsų svetainėje (patogu nustatyti mobiliųjų ir stalinių kompiuterių srautą).
Browsers (Naršyklės) – išsami žiniatinklio naršyklių programų, naudojamų lankantis jūsų svetainėje, statistika.
Referrers (Persiuntimo URL) – paieškos varikliai ir svetainės, kurios nukreipia į jūsų turinį ir siunčia srautą į jūsų svetainę.
Search (Paieška) – visas paieškos frazių ir raktinių žodžių, naudojamų jūsų svetainės turiniui identifikuoti ir susieti su juo, sąrašas. Ši analizė yra naudinga norint suprasti, ko jūsų vartotojai ieško apsilankę jūsų svetainėje, ir gali palaikyti stiprią SEO (paieškos variklio optimizavimo) strategiją.
Errors (Klaidos) – puslapių, kuriuose apsilankius šiuo metu generuojamos klaidos, sąrašas. Šių klaidų nustatymas ir sprendimas pagerina naudotojo patirtį ir pagerina jūsų padėtį paieškos sistemose.
Įvaldę žiniatinklio srauto analizės pagrindus naudodami AWstats, vėliau galėsite pereiti prie išsamesnių įrankių tokių kaip, pvz., „
Google Analytics“.