Ši pažingsninė instrukcija parodys parodyti kaip pridėti papildomą vartotoją i savo Getspace kliento zoną.
1. Prisijunkite prie savo kliento zonos.
2. Skiltyje "Mano informacija" spauskite "Atnaujinti"
3. Atsidariusiame naujame lange, kairėje pusėje skiltyje Paskyra spauskite "User Management", toliau dešinėje pusėje spauskite mygtuką "Invite New User"
4. Atsidariusioje lentelėje įvesite norimo kontakto el. Paštą ir spauskite "Send Invite"
5. Taip pat, galite nesuteikti visų teisių pridedamam varotojui, o pasirinti tik galimas prieigas pažymint jas langelyje ir tada spauskite "Send Invite"
6. Toliau varotojas kuriam buvo išsiųstas kvietimas turi sekti instrukcijas gautas paštu. Jam priėmus kvietimą, Jūs būsite sėkmingai pridėję naują vartotoją į savo kliento zoną.